fail?

2009-12-28 @ 18:53:35
det är väl min plikt att berätta om hur kass jag är? så jaa jag failade ju lite igår när jag var med andreas. föruom att nöta så var vi ute och sladdade lite (massa) med hans gamla volvo, sen skulle jag visa mina grymma skills (inte min idé faktiskt!!!!!!) och fick testa å köra lite på en öde landsväg. ingen match tänkte jag och skulle testa å sladda lite. glömde för en stund att jag aldrig kört på snö eller något liknande så mina refexer när bilen började sladda var inte de bästa. ratta på åt fel håll och hålla in full gas tills hela bilen for med bakändan före ner i diket :) vi landade ju mjukt iaf men FAIL. men andreas behöll lugnet, trots det faktum att vi var utan telefoner långt ute i horndals ödemark x) och vi lyckades gräva/hoppa/knuffa upp bilen efter typ en timmes desperata försök med tofflor i djupsnön :D tyckte de var riktigt trevlig jag! och man lär sig ju av sina misstag ^^ tur att jag har en så bra lärare! (lärde mig faktiskt lite skills i cod också!) och det faktum att jag kommer bli mobbad föralltid och har fått typ -40 000 i manlighet nu får jag väl leva med :D aja att sånt här händer mig är väl ingen förvånad över:P synd bara att jag var tvungen å dra ao och hans stackars bil med mig denna gång ^^ fast lite självförvållat var det nog ;) och han tyckte jag skulle sprida detta till världen, möjligtvis så att andra kan bli förvarnade och ta avstånd?;> hahaha nu ska jag och tobbisen åka hem till honom och ha narutokväll! myyyyyyyyys<3<3<3<3<3<3<3<333<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback