flyyt

2009-12-12 @ 13:11:27
jag skulle kunna berätta om hur mycket oflyt jag haft den senaste veckan, som tex missat bussen 2 gånger, gått vilse i skolan 2 gånger, spräckt skallen mot en fönsterbräda, bitit av tanden på ett nagellack, hällt vatten över mig själv på 3 av 3 träningar, halkat, ramlat, bilen vägrat starta, moppen gått sönder, strömavbrott.. men näe det vore överflödigt tycker jag, eftersom jag garanterat kommer råka ut för minst lika korkade saker nästa vecka också:D heeeeeeheeeeeeeee nu är iaf lussebandyn avklarad! gick helt okej tycker jag :) video kommer upp så fort jag lyckas förstå mig på hur kameran fungerar! och ikväll ska jag och johännisen på new moon:D:D sen på söndag blire lussevaksmys med älsklingen <3 soooooooooft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback