happy

2009-12-30 @ 22:17:34
lite glad jag är nu! fick nyss ett mail av min spanskalärare att hon tyckte mitt arbete var grymt bra (med en smilie och ett utropstecken!) och ville ha godkännande att skicka det till sina kolleger och ha som diskussionsunderlag. mitt arbete??? jag som vart orolig att jag skulle faila hela spanskakursen, eftersom jag knappt kom ihåg hur man sa "hej" efter mitt uppehålls-år. men de börjar se ljust ut igen :D och så har jag haft ett riktigt skönt lov hittils också. är inte van att inte ha 100 saker att göra varje dag så har njuuuutit av att bara gå och lata mig hela dagen :))) och igår hade jag en lika trevlig som alltid filmis med lökarna! och imon får jag umgås med massa nära och kära! ska försöka hinna med så många som möjligt men på dagen är det iallafall la familia som gäller! det blir familjemästerskap i pulkaåkning, dart, guitarhero m,m och tacobuffé! sen ska jag förmodligen till folkärna och umgås med folk och sen in till stan igen:) tur att man har en gravid syster som privatchaffis ;) så jaa, addera till min tillvaro att jag har världens bästa familj, vänner, pojkvän och flyt för tillfället så kan vi sammanfatta med; livet är underbart?:) ja jag vet jag har blivit lite överdrivet positiv på sistone men vafan, har jag någon anledning att inte va det eller?:D förutom att jag har hål i mina strumpor.. STORA jäklar... men det är skönt det också :D men nu ska jag leva upp till min nördstatus och rita lite hörsheeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback