you try to take the best of me

2009-12-01 @ 22:59:28
jao vad ska jag säga. vi börjar bli klara inför lussebandyn nu:D känns skönt, och snart är alla prov klara så jag kan leva igen också! eller vänta, när de blir lov måste jag ju börja plugga till NÄSTA prov och gå på extraträningar... så nej, eller lite kanske:) klar med alla julklappisar också!(Y) sen har jag sett paranormal activity nu, lite överskattad film. man har ju byggt upp förväntan nu när man läst överallt hur folk nästan dött av skräck när dom sett den, och så är det typ 2-3 läskiga scener i hela filmen? resten är klipp på när huvudpersonerna borstar tänderna, virkar etc? illa, fast en scen fick mig faktiskt att garva ihjäl mig halft xD aja säger inte att filmen är dålig, helt klart sevärd! men förvänta er inte för mkt:P tagit grisspruta nu också, mer eller mindre under tvång. också den lite överskattad, lever än utan tryne och allt:D men något som inte är överskattat är dragonage origins, ska spela sönder nu och ha massa sex med min bögkompis <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback