halloween

2009-11-02 @ 22:40:13
HeEeEeeeeEhHJ

ganska lyckad halloween jag haft! fått massa festande å skräckfilmer å utklädnad, precis som de ska va :D haha lördagen va ju sjukast iaf:D förfestade hos olivi med henne sen drog vi till elin, där blev de dansa asset av sig till metalmusik, leka sjuka lekar, supa skallen, köttbulls&glasskrig å mys i badkaret för hela slanten! och amanda och anton är fan mitt idolpar btw! haha lite härliga folk de va där :D ska inte gå in på detaljer men roligaste på länge iaf :D fast man kände typ 3 av 40 pers från början ^^ haha, ni kan ju se bilder på hooofling@bdb som vanligt, å dom kan tala för sig själva ^^

haha hur lyckas jag och olivi alltid egentligen :P
ska börja leva efter vårat nya motto "vi måste roa oss nu, vi är ändå döda imorgon" haha!<3
våran tolkning av "fånga dagen" eller? xD


nu har ja iaf impulsfärgat håret igen... de rinner ju ur så jävla fort! plus att jag va helt rosa fortfarande, från min misslyckade utklädsel i helgen:P skulle va ond med rött hår å svarta linser, men blev en brunögd paramore med rosa hår istället xD aja vissa gillade de iaf ^^ . men nu ser de iaf typ svart ut..(not my mean) men de rinner nog ur inom max 2 dagar iaf så ^^


nu ska jag väcka älsklingen som ligger o sover middag så ska vi göra myskvällis å kolla på film, hinner ju aldrig med sånt nuförtiden ;O

Kommentarer
Postat av: olli

bääästa mottot hahahaha!!!!! jaaaaadu hur lyckas vi ;O hahahha :D <3

2009-11-03 @ 19:06:07
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback