arosfortet, och happy :D:D

2009-10-05 @ 01:55:43
tillåbörja med så hade vi en riktigt mysig familjekväll igår:) längesen man träffade allihopa samtidigt! vi åt så jävla mkt tjockt så de finns inte, och jag njöt av varje tugga ska jag säga er;) (förutom sista halvan av ostkroksskålen, den pressade jag i mig bara för att inte reggie skulle hinna ta den..)

sen så var det jävligt kul på arosfortet, verkligen nåt jag rekommenderar!!! de va ju stor variation, vissa celler var riktiga hjärncellsbrännare medans andra slet sönder alla muskler i kroppen :D självklart avslutade damerna i familjen, lag "legolas" (fråga mig inte om namnvalen, hade inget med dom att göra!) som överlägsna vinnare över männens lag "brunte";) mohaha! 

sen, efter en riktigt fet pizzabuffé, så var vi in på mediamarkt och jag letade sorgset efter en skapligt billig ersättare åt mitt ljudsystem, som mestadels bara gett ifrån sig frätande ljud och eko senaste halvåret. ödet lät mig snubbla över en dataskärm som det var halva priset på :O har ju letat efter just en sån! så lite glad jag blev när jag tjänade nån tusing på det också ;D den var tyvärr widescreen vilket jag tkr är irrrriiterandeeeee. men vafän, fick ändå 40 kubikmeter mer plats på skrivbordet nu när jag fick slänga min äckliga gamla glasskärm:D ni skulle sett dammsamlingen där bakom :O häftigt! och nu har jag plats så jag kan sitta å plugga vid skrivbordet också, har gjort jättefint o.o haha. 
men iaf sen när pappa skulle komma ner å beundra min nya älskling så kollade han upp ljudsystemet lite snabbt. tror ni inte han fixar det på ca 20 sekunder??? så de fungerar helt perfekt igen! i stort sett alla manliga vänner jag har har försökt hjälpa mig å fixa detta men vafan ägda :O LITE HAPPY!!!!!! sitter och dunkar musik och smeker skärmen hela natten nu då jag :) haha! tjänade alltså in tusen kronor till KATCHIIIIING!!!!!!!

och så är jag glad för jag har spelat nya halo odst med tobbe hela kvällen :) de va KEEWL ju!

Kommentarer
Postat av: olivia

hahahahahahahhah!!!!!!!!!

2009-10-05 @ 15:52:14
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: ulliiiis

damp?

2009-10-05 @ 23:46:47
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback