buuuuuuuu på mig!

2009-10-27 @ 11:44:50
ursäkta att jag inte orkar blogga så ofta, men måste ju hinna LEVA mitt liv också! :D

men nu har jag lyckats igen iaf... var lite optimistisk och trodde att de bara var röd färg som färgade av i tvättmaskiner, så slängde in i princip alla mina vita linnen i en maskin med svart tvätt... så numera är dom gråa allihopa :D wiiee......... som ni kanske förstår är jag fortfarande i lära-mig-att-tvätta- fasen. försöker göra mamma lite stolt men funkar inte så bra xD

men de va inte riktigt lika illa som min tabbe förra veckan ja glömde berätta om! när min klass sitter och kollar på film i ett klassrum börjar de låta lite konstigt utanför, vi funderar på om de kanske är nåt larm? så jag går till dörren å sticker ut huvet, men de lät så konstigt tyckte jag så säger till dom andra typ; näää de är bara nån som borrar på nedervåningen, ingenting att bry sig om. playa filmen igen! lärarna kollar på mig som om ja vore knäpp och ropar - ut på gården allihopa det är brandlarmet! haha FAIL, tänk om de hade brunnit på riktigt och jag hade råkat få hela min klass inbränd med min borrmaskins-teori? ><

Kommentarer
Postat av: oliviaa

AHAHHAHAHHAH BARA DU KAN LYCKAS AHAHHA JAG SÄGER DÅ DEEEEE

2009-10-27 @ 13:43:45
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: ulliiiis

haha keften :(

2009-10-29 @ 23:39:22
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback