donuts

2009-10-12 @ 01:01:17
helluuu. tävlingen gick ju sådär dårå... ni nördintresserade kan ju se bilder på hooofling@bdb. ska inte gå in på mina klantiga detaljer där men de va kul i övrigt iaf ^^. kom hem rätt sent på kvällen. då skulle jag ju umgås med tim olivia å andreas vare tänkt, men haft onda vibbar för denna lördag hela tiden:O men ack, ingen tror ju på mig så ^^. hämtade upp oliv på vägen hem iaf så åkte vi hem till mig å roade oss lite, sen hämtade aO upp oss så åkte vi för å köpa fettosaker :D krånglade om å välja glassort och nötter nån timme där inne.. haha, sen fick vi ett fyllo till kompis också:D eller nja, lite mer än bara kompis för andreas räkning skulle jag säga;) haha, å justja han va ju dyslektiker, därför kunde han inte be någon annan om skjuts! 

sen försökte vi få tag i tim, som var "på väg". men framåt 3-tiden på natten gav vi upp det >< haha. och toffelolivia svek rätt fort hon också :O (men hann iaf bli imponerade av henne, hon blev helt insatt i en rallyfilm:O:O haha) iaf, bara jag å aO som är lojala nötare! vi lökade i min extremt obekväma soffa i ungefär 13 timmar i sträck. varvade powernaps med mongofilmer, barnprogram, spel å dokumentärer oså:) haha, trevligt! sen när klockan va framåt 15.00 dagen efter tyckte vi att de va dags att ta tag i våra liv och göra nåt mer betydelsefullt - så vi bestämde oss för att åka å käka pizza! sen kom nästa dilemma, vilken pizzeria?:O efter mycket om och men och kringspringande hamnade vi iaf i fors med nån henrik :) dom satt å läste tjejmodetidningar och jag såsade ner hela bordet.. hihi. sen åkte vi hem till aO en sväng, sen förbi tim den bortskämda jäveln som hade beställt hemkörning av ett xboxspel >< sen hämta upp tobbisen å så släppte gentlemannen av oss här hemma :) askul å åka i hans bil ju! haha. (förutom dom störiga jävla tärningarna!)
sen har jag å plupptobbe ägnat kvällen framför en film med en fet filt och käkat munkar och druckit kaffe :) mys! nu ska jag pluggga massa, och har jag tur kanske jag även får sova lite i natt...(Y)

Kommentarer
Postat av: :U

vadå störiga tärningar :(

2009-10-12 @ 12:53:00
Postat av: ulliiiis

hahahaha de enda du kommer på å kommentera xD ne men dom är fina :D NÄR DOM ÄR STILLA!;O

2009-10-12 @ 22:32:59
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback