cpmongo?

2009-10-09 @ 02:29:52
förresten lite dryg jag vart idag eller. waaay för lite sömn och för mycke kaffe för mig! bland annat så fastnade jag med foten i stolssitsen på engelskan å råkade bryta loss en bit. jag sysselsatte mig med att smula den i småbitar och funderade starkt på att göra upp en liten lägereld på min bänk. sen kom ja på att olivia va sjuk så de gick inte :( haha, så bestämde mig för att kasta och trycka fast pinnarna på matilda lina och jennifer istället :D lol >< men man måste ju hitta något att sysselsätta sig med på babbelgullans lektioner:P

haha min å tobbes kvällsmatsdialog idag då;

jag; ska du ha kaffe? (råkar skvätta grädde över hela bänken)
tobbe; nej
jag; jag har nyss gjort den
tobbe; nej
jag; jag har nyss gjort den
tobbe; vadå för nåt?
jag; oj, jag menade att du kan behöva det! råkade bara haka upp mig lite!
tobbe; finns de nå kaffe kvar till mig?
jag; vafan, du sa ju nyss nej!
tobbe; jaha var det de jag svarade på?:O jag lyssnade inte
jag; men vafan skyll dig själv då:O
tobbe; jag hakade visst upp mig lite

tobbe; kan jag gå ner å vänta sålänge?
jag; aa ta med micron ner bara! (börjar halsa saft)
tobbe; micron, va?
jag; (får en av mina kända "visioner", garvar sönder och börjar dreggla saft över halva golvet)
tobbe; (kommer upp med svart klet över hela händerna, fd popcornsaft) fan du är ju störd! jävla snuskmicro, luktar äckel överallt bara man tar i den! fyfan
jag; =(.....


aa nu har ni ett smakprov hur våra konversationer brukar se ut :D och nu ska vi nöta HALO! så fu






Kommentarer
Postat av: olliiiiii

hhhahahahahhahahahahahhahahah!!!!!!!!!

2009-10-11 @ 14:51:19
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: ulliiiis

LOL

2009-10-12 @ 01:02:56
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback