emlan&party

2009-10-31 @ 03:04:15
igår fixade jag å johanna överraskningsfödelsedagsmys för emelie som fyllt 18:D efter mycket om och men fick vi ihop en tårta iaf, och ni skulle bli förvånade över att se vilket teamwork vi hade med dekorationen :O ojoj. som vanligt har jag alla mina bilder på hooofling@bdb. orkar inte ladda upp här också. men de blev mys iaf!
och idag impulsföljde jag med tobbe på halloweenfest, dock inte så utklädd som resten som va där men vafän, värmde ju bara upp lite lätt inför imon, då blire riktigt röjj:D men hade en trevlig kväll me sasha markus viktor tobbe å en del mystiska folk där som man tyvärr inte kunde identifiera x) blev en del fyrkantsincidenter och sånt, helt i sin ordning!:D haha
och justja lyckades med en fail idag också faktiskt. kan sammafatta att min mobil låg och simmade i en stor pöl captain morgan. niiiice!

btw testade svartlinserna idag, shit alltså vilket helvete! jag som är så jäkla känsligt när de gäller mina ögon å aldrig har haft linser förr tog fan flera timmar att få i dom jävlarna och lite man grinade :( haha dålig. men fan jag tål ju knappt att ha på solbrillor eller eyeliner ens och får panik så fort nåt kommer nära ögat, vafan ska jag me linser till? xD ska aldrig skaffa nån synskada är då ett som är säkert!



ne nu ska jag sätta mig å deppdricka latte (min nya favorit btw! blev kär på pressbyrån. patetiskt jag vet!) framför en dålig dvd, eftersom de bara går 1600-talsfimer på tvn. vadå skräckhelg? dåliga dom är! men ska iaf vänta på min älskling å kanske möta han, var han nu håller hus. har inte fått mysa på hela veckan :( men nu ser han ju inte speciellt fresh ut, och tror inte han är speciellt fresh heller efter en hård utekväll xD men wtf får väl tvätta han å bädda ner han iaf :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback