fail

2009-10-17 @ 13:27:30
jag lyckades igen igår. vaknade 08.25 ; SHIIIIT mitt prov börjar om en kvart, vafan ska ja göra:O knuffar tobbe ur sängen, springer upp å är helt hysterisk. medans jag klär på mig gör tobbe en macka åt mig som han försöker ge mig. jag svarar med; vad ska jag med en jävla macka till? jag vill inte ha nån jävla macka! ( jag kan ha ett rätt elakt morgonhumör, och stressen hjälpte inte precis :P ) sen när tobbe sätter sig för att äta mackan kommer jag på bättre tankar; okej ge hit den då! haha, (jag fjäskade fram en ursäkt när ja hade vaknat ordentligt sen- så ni inte tror ja är värsta tyrannen ^^)
jag springer runt i hela huset å skriker; penna, en penna, finns de ingen fucking jävla PENNA?!
sen skjutsar pappa mig till skolan å ja springer upp å bankar på klassrumsdörren - den är låst? jag går ner för å kolla på schemat vilket klassrum ja ska ha och då slår de mig - jag har sovmorgon idag. provet börjar halv elva! bajshelvete. men då kan ja ju plugga ett tag innan iaf tänker jag :) inte. för i stressen lämnade jag böckerna hemma ><. aja pappa är iaf snäll å hämtar upp mig igen, men som straff får jag gå ut å gå med reggisen i spöregnet. 

en fail eller va säger ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahhahhahahahhaha underhålllining:D

2009-10-31 @ 14:28:31
Postat av: ulliiiis

haha vilken tur då :D

2009-11-02 @ 22:30:05
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback