hällefors

2009-10-30 @ 11:24:58
jaa hällefors gick ju rätt fort att sightseeinga sig igenom xD men tyckte de va en riktigt mysig liten håla :)
medans ja va där hann vi se ca 40 skräckisar, som vanligt när jag och frida är i farten ;> och så spelade vi soul calibur på gamecube, lite wierd ;o hade ingen nytta av mina väl inövade skills där :( hehe, och andra kvällen spelade vi familjespel me massa hälleforsingar, dom va trevliga men fattade typ inte va dom sa :D haha. och var ju i lag med frida som SÖG(a) hihi, sen blev de en hel del slöande med "laptops" också, lite ful min ser ut breve fridas lyxiga eller :(
hade 2 riktigt trevliga chilldagar där, precis som ett lov ska va!;) och att man fick umgås med fridi var ju +++++ <3


men såklart klarade jag mig inte undan tabbar heller!
jag hade gjort en extremt noggran packningslista så jag inte skulle glömma något, och flera pers hade fått granska den så hade verkligen tänkt på allt! utom en sak kom jag på kl halv 12 på kvällen innan ja skulle åka hem - busspengar! (tåget hem skulle gå från örebro som ligger 1 å en halv timme bort), hade bara ett jävla kontantkort mä mej å sen när funkar såna på bussar liksom?:S detta ledde till ett mindre panikanfall å eftersom vi var i hällefors fanns ingen automat eller nåt å frida va pank, så hon fick gå å smöra lite för sin styvpappa så ja fick låna 50 kr av han :/ hehehee.... sen på morgonen (skulle åka tidigt) när vi kommer upp ligger en lapp - frida, jag tror inte dom tar kontanter på bussarna längre så ta med mitt bussrabattkort. det är tomt, men ändå. woot? aja förberedde mig på att få planka eller i värsta fall GÅ till örebro.. jag hade ju ändå en extra timme på mig innan tåget gick tänkte ja ^^ men nä. sen kommer ja på bussen iaf, räcker fram 50lappen först och tindrar med ögonen i ett försök,
- men sånadär tar vi inte här längre
- nähä.. men vad tar ni då?
- kontantkort såklart!
WOOT? kontantkort driver nån me mig eller xD lite lowl!
- det var ju längesen vi slutade ta kontanter!
- jaha, men jag kommer från avesta så..
- avesta.. jahaa, då förstår jag!
hahaha, lite ägd
sen gick jag vilse i nå läskiga tunnlar i örebro, trots att jag gick av precis breve tågen hittade ja inte till där man går på dom :O trodde jag skulle komma bort... men somsagt tur att jag hade en extra timme på mig där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback