LUGN helg

2009-10-01 @ 23:07:05
halloj. inte mkt att rapportera förutom att jag har SOOVMORGON TILL KLOCKAN ETT IMON EAT THAT BITCHES!! HAH:D

och så har jag en lugn helg framför mig, och så kommer de förhoppningsvis hålla i sig ett tag framöver:) (iallafall så pass länge att såret på min haka hinner läka..) vill inte ge mina föräldrar mer gråa hår i förtid än nödvändigt.. hah.

så ikväll ska jag sitta uppe å löka så länge som möjligt. kanske kolla på de sista true blood avsnitten, vem kommer på att ha ETT ÅRS uppehåll?:S mobbade jävlar. men de tar ju igen sig iomed att greys började igen igår, lycka:D hoppas legend of the seeker kommer igen snart också!

men iaf, å imon kanske några vänner kommer och umgås med mig om ja har tur! och på lördag blir det en filmkväll med mina systrar, deras killar å kanske päronen också, lite MYS!:D sen söndag ska vi till arosfortet å leka med familjen. sen plugga massa till alla fucking prov som kommer nu på en gång.. kan jag vara mer skötsam eller? (a) har tillåmed börjat fixa julklappar nu:O illa!



haha måste bara säga hur jävla mongo i huvet olivia är, bland annat fråga hon maggan om hon hade något nagellack med sig hon kunde få låna på svenskalektionen, mitt i en utskällning xD cp unge, men förlåter henne bara för att hon är så SNYGGGGGG i sitt nya mörka hår! jag fick som ja ville tillslut:D:D:D:D:D och btw lina är också ganska mobbad, börjar snacka om badkar mitt i balettuppvärmningen xD och resten av mina vänner är inte heller fullt normala förresten! så tänk vilket liv jag har innan ni dömer mig :O haha, ÄLSKART<3<3<3

Kommentarer
Postat av: olivia

hahahahahhahah vi (dina vänner) är inte normala för att man BLIIIR SOM MAN UMGÅÅÅÅS HAHAHAH!!!!!!!! du e snyggggg babyyyyyyyyyyy<3<3<3<3<3<3<3<33

2009-10-05 @ 15:51:42
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: ulliiiis

aa de förklarar ju hur jag slutade som jag gjorde då ;O hahahaa <3<3<3<3<3

2009-10-05 @ 23:50:17
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback