nyfärgad m,m

2009-10-06 @ 17:44:59
hejhej. aah färgade håret igår då.. blev inte riktigt som jag tänkt mig men de blir de väl aldrig, right?:P ville ha typ brunt men slingorna jag gjorde blev skitmörka, men förhoppningsvis bleks de ur ganska fort å blir ljusare:) mitt hår har ju en tendens att stöta bort färg så, i'll wait and see:) sålänge så får ni stå ut me å se mig som de blev! 

idag är min lediga dag på veckan, yaay! ska nog åka ner å förbruka en stämpel på mitt solkort. hatar att sola i jävla äckelsolarium! (eller hatar å sola överhuvudtaget mitt tålamod är inte gjort för sånt trams :D) men kortet går ut snart så måste ju utnyttja de iaf x). och sen ska jag göra ett stooort skönt bubbelbad och ligga där å plugga sönder till provet imon :) MYS!


btw va äre som händer:O igår kväll addade 3 främmande killar/gubbar mig på msn, å kvällen före det 4 st till, exakt samtidigt kl 2 på natten typ:O trodde de va nån som drev, men alla skrev typ massa snusk. haha en var lite härlig dock, han hette bus-peter:D hahahhaha! men vafan var har min msn läckt ut nånstans?:S skulle inte tro de va bdb för den har ju lixx stått där 1 år redan.. varför går pervorna till anfall just nu?:O haha!

och min micro är fortfarande ur funktion :( och stanken går aldrig bort... whyyy meeeee



Kommentarer
Postat av: olivia

FÖR ATT DU SUGEEEER<33

2009-10-06 @ 23:21:33
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: ulliiiis

neeeeeeeee :( haha <3<3<3

2009-10-09 @ 15:30:58
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback