that party last night was awfully crazy

2009-10-17 @ 19:42:50
yooo. började gårdagskvällen med att jag och tobbe segade sönder oss. gjorde en "deal" om hans jäger haha xD. sen åkte vi å hämtade kicko å oliv å han skutsade oss till robin. vid dehär laget var klockan redan 22 typ. haha. men vi chillade där ett tag iaf. dom rökte banancigarr å äcklade sig :D
sen åkte vi till hellman. bastade, badade tunna och cpade oss - majoriteten nakna. haha så ska de va :D men stackars klantoliv brände sönder handen på en skorsten (xD) så hon ville åka därifrån tidigare eftersom hon inte kunde bada. ( jag lyckades också ta på samma jäkla skorsten vid ett senare tillfälle :P lol )
kvar var iaf jag ensam med 5 nakna män. scary. haha nerå men vi hade skitkul:D eller jaa, vissa bittra fanskap lite roligare än andra x) och förutom att man dog av kyla när man va ute och det bokstavligt hängde svettdroppar i luften inne i den 80 grader varma bastun ^^ haha :D justja gick vilse i hellmans hus gjorde man också. jag och oliv blev så fascinerade av ett coolt akvarium xD haha.
sen kom tobbe å skjutsade mig kicko å robin till stan till efterfesten där oliv var. vi var upp typ 30 sekunder sen drog vi:P och efter lite omräkning kom vi fram till att vi inte skulle få plats 6 pers i tobbes mammas lilla minicab. så vi började med att skjutsa nerv sen skjutsade vi kicko å oliv sen robin sen åkte vi hem.
vid dehär laget va klockan över 3 och mammsen var såklart redo att överösa mig med "lovord". men när hon såg hur ordentlig jag såg ut ( förutom att ja va dyblöt å skittrött xD) så gick hon å la sig igen. verkar ändå som jag har blivit immun mot alkohol så :D haha. sen myste jag och snutten framför tvn å käkade pizza tills vi somna :D

Kommentarer
Postat av: olivia

FAAAAAAAAIL ULLIS, du har skrivit TIM istället för KICKO!!!!!!!!!! hahahahah

2009-10-17 @ 20:44:03
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: ulliiiis

hahaha tyyyyst med dig!!!!!!!1

2009-10-18 @ 18:18:50
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback