bajsäckelkladdkakor

2009-09-24 @ 21:11:04
vad har dom emot mig egenligen????? här försöker man vara duktig, och vad får man för det vavava? dagens kladdis blev en stenhård torr hög. den förra blev soppa. VARFÖR?

inte min dag idag. för en gångs skull är jag duktig å går till skolan fast jag är sjuk. tänkte iaf gå på de första lektionerna, och får skjuts av tobbe. också första gången jag inte har moppen där. tror ni inte det första jag möts av när jag går in i skolan är ett; oj visste inte du att våran lektion är inställd? och sen har inte tobbe nån mobil så jag är fast i skolan ............... piss. som om inte de räckte hade jag prov sen, en halvtimme senare än planerat så tobbe satt å ringde mig halva provet, lite smått distraherande >< vågade inte svara, gullan såg så hotfull ut! hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback