.

2009-09-11 @ 11:50:25
kan ju börja å berätta om att min mamma ringde nyss och undrade var min moppe är. jag har tydligen glömt den  på stan... fyfän säger jag xD  hoppas den lever än bara....

meen nu ska vi va glada för min och olivias helg började redan igår:D (bortsett från min spanska idag men wtf 40 min lixx???) så vi var hem till andreas å umgicks med han å tim:) kollade på nån mongo film och saltade popcorn massa.. sen försvann smokersarna ut så jag å andreas satt å nördade på hans rum tills han somna typ :) sen åkte jag å oliv hem till tim å så ägde jag han lite i halo sen somnade jag i hans stooora sköna säng!!! men så fick olivia hemlängtan så tim skjutsade (försökte döda) hem oss hit typ vid halv-3 eller nåt. så kollade vi på gamla bilder på gulliseeen och snackade å sånt här tills hon somnade mitt i en mening x) haha . men tack för en trevlig kväll hörrni!:D fast dåligt spelande tycker ja! blir ett nytt försök snart igen kan ja lova :) (när inte vissa ska upp vid 5 tiden- helst ;>)

och nu tycker jag de är dags att börja tagga tills kvällens parteey, men tanten ligger bara och sover! och hon gör de med öppna ögon:O läskigt.. haha nej men hon är så söt så :D funderar på att filma henne å lägga upp här, men då skulle jag väl få smisk... haha. ursäkta mina snuskiga fantasier ;> men ikväll ska vi iaf supa skallen och ha kul som fan :D bara så ni vet! ses i avesta?

fan va skönt det är å kunna skriva hur mycket (utan att felix kan klaga;) och hur bajsigt jag vill! känner makteeen! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback