haha sjukaste dygnet!

2009-09-13 @ 18:01:57
åter till nutid då. detta kommer bli ett långt men troligtvis intressant inlägg hahaha... INGEN BEHÖVER LÄSA OM JAG INTE TVINGAR ER ;)

började med att oliv å jag åt middag hos syrran iaf sen när vi kom hem hit var vi helt party och höll på å cpa runt med spelbrillsen på, "tränade" lite åsåå, la upp lite regler för kvällen.. haha. sen kom tim och andreas och då ville vi hämnas från när dom smög runt å skrämde oss i torsdags med de gick inte så bra :P men sen nötte vi lite family guy:D
    och så skulle vi börja med att lära oliv spela halo på slayer, de gick skitbra!!! började med sisådär -15 i resultat eller va vare? hahaha. sen efter mycke krångel fick vi dit call of duty och jag lärde mig spela :D eller jaa.. sen spela vi soul calibur också och jag å tim hade en liten maktkamp.. slutade med att jag låg och surade ganska länge :P jävla tönt han är kör bara samma moves hela tiden!! hahaaaaa skoja. men oliv blev lite bitter för hon är så dålig, men hon fick min bärbara data så då blev hon gla igen :)
    sen somnade hon å tim va lat så jag å andreas skulle hitta nån film å kolla på, segare människa får man leta efter! å jag var tydligen för "krävande" mot dom stackars små pojkarna bara för att jag ville att dom SJÄLVA skulle välja vilken dricka dom ville dricka och vilken film dom ville se, vissa är ju helt enkelt födda till tofflor! haha :D och massa äckliga smördränkta popcorn fick dom också!

men iaf vid dehär laget va kl typ 3 och jag å andreas skulle kolla på black sheep, och han var jättepigg och inte alls trött! somnade efter MAX 20 sekunder....tog dock ett tag innan jag fattade att han sov haha :P å tim hade lånat hans bil å skulle en sväng å oliv sov. så jaaa jag somnade också haha :P framåt 4 vaknar jag å andreas ett ryck
jag; var fan är tim?:O
han; var fan är min bil?:O
sen luta sig båda tillbaka och somnade igen på 2 sek, funderade inte mer över det xD
    vaknar vid 5 av att en hysterisk tim slänger upp altandörren och säger lite försiktigt; andreas, vi får gå och hämta din bil på stan imon.... och då blev karln klarvaken ska ni veta! haha, så fick vi lyssna på när en "misstänkt narkotikapåverkad" tim dampar ur sig om sitt möte med polisen, hahahahahahaa lite äg, fast lite synd om han också faktiskt :( men sen somnade han iaf ^o) och jag å andreas nötte tydligen left 4 dead tills olivia skulle väckas kl 7 typ:P 

sen skulle jag göra frukost åt ungarna men var inte så duktig på att göra pannkakssmet.. men de löste sig med lite våld! så blev de pannkakor:)
    men fick bråttom å skjutsa ner oliv till jobbet med moppen så dukade fram allt å åkte, iklädd pyjamasbyxor, moppekullornatröjja, och målarfärgiga foppatofflor. släpper av henne vid jobbet och åker typ 20 meter bort på gatan, då får jag soppatorsk!! tror att jag grips av en mindre psykos. har ingen mobil så springer efter oliv men hon är försvunnen.. ser en bil och tror att det är hon i den å ställer mig och vinkar frenetiskt å hoppar, får se 2 förbryllade, alternativt livrädda, främlingar rynka på ögonbrynen och vinka tillbaka lite försiktigt, sen gasa därifrån. försöker hitta folk som jag kan låna mobil av men finns ingen som vill hjälpa en stackars vilsen själ i rosarutiga pyjamasbyxor som irrar runt på stan kl 8 en söndag.. så påbörjar min vandring hemåt, med en moppehjälm i varje hand.. hahaha.
    när jag väl är hemma har jag skrattat klart åt ironin och börjar bli lite irriterad, så slänger hjälmarna å börjar whina "sånthär händer bara inte!". en nyvaken andreas utbrister nåt i stil med; "förlåt det var inte meningen!" eller nåt haha :P sen får vi lite ångest hur vi ska göra eftersom vi tänkt att jag skulle skjutsa ner han till hans bil med moppen så han kunde köra hem den.. så de va bara för oss att börja traska mot hans bil där polisen ställt den.. haha :P väl framme körde vi hem den å hämtade bensindunk, åkte tillbaka till stan (vid dethär laget för sjuttioelfte gången detta dygn) och tankade den så vi kunde åka hem båda 2. slutet gott tänkte väl vi men icke, halvvägs hem så smäller nånting i min moppe och den börjar rossla och dör.......... får ett frenetiskt skrattanfall och påbörjar vandringen med den hemåt, använde den som sparkcykel. efter ett tag dyker gentlemannen upp som börjat undra om jag dött på vägen eller nåt. suckar men är ändå inte förvånad, åker hem å parkerar bilen IGEN och går å möter mig. sen knuffar vi hem moppen så jag får glida in på gården med lite stolthet kvar trots allt :') haha.

sen gör jag å andreas ett nytt försök me black sheep, helt jävla mongo! å nöter lite mer sen kl 12 tycker vi de ä dags att locka upp tim med en pizza:) så vi åker till tallen medans han fortfarande ligger å sover i min mammas säng. sen ringer syrran; "ulrika var är du? vet du att huset är upplåst???? " hahaha kul för henne att hitta en främmande karl sovandes i våran mammas säng!!!!!!! lol

sen satt vi å keka pizza å kolla på idol typ 200 år :) mesar.. men aaaa ungefär såhär är hur mycket man kan hinna med på ett dygn eller vad säger ni???? skiter i om ingen orkar läsa haha jag hade iaf jävligt kul:D:D:D hahaa helt sjukt PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: olli

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR SKRATTADE SÅ JÄVLA MKT!!!! viktor sa; hur fan kan du skratta så mkt at att läsa en blogg??? så jag blev tvungen att läsa högt för honom och efter de var hans kommentar att du förmodligen kommer bli känd för din blogg HHAHAHH ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3 DIN BLOGG I MITT HJÄRTA

2009-09-13 @ 19:17:47
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: ulliis

hahahaha aa bra att det finns nån det roar iaf då xD men diiiig i mitt hjärta vaaa <3<3<3<3<3

2009-09-17 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback