hej

2009-09-15 @ 22:26:26
idag solade jag. fyfan vad värdelöst! till att börja med så råkade jag ta med mitt checkkort till skokanonen istället för mitt solkort x) och sen som om de inte räckte med att ligga å frysa å pinas med cellskräcken så somnade jag i solariet också. och när jag vaknade fick jag för mig att jag hade legat och sovit över tiden skit länge så smög ut halvnaken för att kolla om de stod nån arg turk och väntade på sin tur men icke, vaknat punktligt :) annat än vad man kan säga om denna skolmorgon och den förra iaf.. glömt varje morgon att min moppe är trasig så min enda räddning har vart lappen som ligger på mitt sängbord där det står; MÅSTE CYKLA TILL SKOLAN. haha. nästan räddning iaf..

men iaf skulle å handla pringles idag, men kom hem med vindruvor å massa bajs istället. duktig va! men sen bakade jag världens fetaste kladdkaka.. så nej. men den smakade bajs så fick mitt straff där :D men somsagt jag röstar hellre på fet och lycklig än benig och inte kunna sitta mjukt eller va säger ni?

äää ska löka film me tobbe nu, han kommer dampa om han hittar mig med datan. men nu nämner jag ju han i inlägget så då kanske mitt straff mildras lite iaf (:

förresten va äre me estet och utbytesstudenter? haha :P trevligt iaf^^ och pipen ska ju börja dans nu också! yey :D 1an iofs men ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback