nu har jag vart sådär duktig igen

2009-09-21 @ 16:36:10
heeeeeej.
fredag blev de en lyckad festkväll/natt med massa älsklingar då :*
sen på lördagen började jag med att plantera alla skotten från min smultronbuske, så nu har jag ett alldeles eget smultronland :O yaay!! vet att jag är mobbad men smultron är ju så jävla gott :D:D:D
iaf, sen städade jag å mamma sönder hela huset så de va skinande när johanna felix sasan och bilell kom. vi hade en jeeetttemysig filmnatt! såg massa jäkla konstiga skräckisar^^ sen var jag ju tvungen å bädda ner alla bebisarna, som somnade i soffan allihopa. de blev en i förrådet, 2 på golvet å en i min säng ^^ haha, och ja å felix blev somvanligt skitpigga efter typ 3 minuters powernap så vi gick upp å käkade 40 muffins å kollade på nån mer film tills gryningen^^

sen försvann dom en efter en på morgonen, å efter de vare bara å börja städa igen:P haha, jäkla grisar alltså! och sen sa mamma att de fanns fiskyngel i dammen så va tvungen å testa å fiska juu, de är så tragiskt när akvariet är tomt, då tänker man bara på de tidigare tragedierna där i.. haha. men de va pisskallt å håven gick av å ja spillde ut mitt kaffe å alla fiskjäklarna gömde sig bara:(.. så gav upp rätt snabbt xD men en bebisfisk fick vi upp iaf :D han ska heta fiskis. LITE SÖT HAN ÄR. ett fetto fick jag upp också btw.
seeeen satt jag uppe halva natten å stressade me min jäkla birkauppsats. hur lätt är de å hitta fakta om en stad som fanns för typ 40 miljoner år sen?? och bilder???? looool. men sen nötte jag true blood till kl 05 typ. tyckte de va en jäkla b-serie först eller gör fortfarande:P men alla är så jäkla störda där så den är faktiskt riktigt underhållande:D och så slutade varje avsnitt läskigt så vågade aldrig gå å stänga av så fick kolla tills jag somnade helt enkelt :) och btw har försökt lägga ner lite energi på att förstå mig på min fula blogg å göra den lite bättre, men bara lite.. haha :D feel my pain!
och nuuuuuuuuuu ska jag åka å jobba:D hörsdå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback