parteeey!

2009-09-13 @ 17:10:27
detta är alltså vad jag gjorde i fredags mjaaa efter att jag och oliv röjjt klart hemma hos henne drog vi te mig och var lite "vuxna och sofistikerade" och drack vin;) sen cyklade vi iväg på värsta partycykeln till stan, helt livsfarligt!!!! men vi kom tillslut fram till viktor och då började vi blåsa upp smileballonger och ringa dit folk :) sen kom massa folk tillslut och vi röjjde sönder:D fast blev trött men då kokade jag och viktor kaffe ^^ haha mobbat, sen åt jag nudlar som vanligt också:) och hoppade massa i hans säääng precis som jag gjorde i olivias tidigare! lite kuuul. sen blev de stan tillslut iaf och umgicks me massa folk sen drog ja hem av blandade anledningar men inte var jag speciellt glad iaf :)

men i allmänhet va kvällen super! tack alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback