sjuk å bilfärd

2009-09-22 @ 23:53:16
nu är det synd om mig för precis när jag fått handsprit av mamma så har jag blivit sjuk :( haha, men inge grissjuka åtminstone:D.

Men iaf hade hoppat i pyjamasen och förberett för en myskväll framför true blood ikväll. så ringer depp-andreas och vill att jag ska följa med till norn, för hans kompisars bil är full å han vågar inte åka ensam eller nåt ^^ haha snäll som jag är så följer jag med, bara för att han inte ska bryta ihop;> närå, men hade aldrig vart där så:D bilresan dit tog väl ca 2 timmar, eftersom andra bilen var väldigt intresserade av varenda liten sten på vägen.. haha:D tur att jag älskar att åka bil på kvällen då! men sen när vi väl va framme så fega karlarna ur å stack därifrån me bilen LOL, så vi chillade där typ 30 sekunder, sen blev de donken ^^ trevligt iaf, älskar spontana vardagar:D haha, man känner sig så duktig när man gör nå socialt å de inte är helg :) 

nu är jag iaf hemma å ska ta itu med mitt nötande! får se om de blir nå skola imon, annars ska ja försöka plugga in allt jag ligger efter på den jäkla matten >< sen blire träna å spela aoe med felix :D kanske mysa lite med älsklingen å om jag har tur!
ps GRATTIS till Erika som blir 17 idag, och till Felix och Madde som lyckats stå ut med varandra i ett helt år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback