bästa helgen på länge

2009-09-13 @ 18:38:13
ok sista nu lovar. är helt mongo övertrött å glaooo så döm mig inte för hårt:P ska avsluta helgen med en myskväll med älsklingen:) kan bara säga att jag har NO REGRETS! detta kan vara en av de bästa helger jag kommer ihåg!! man fick lite av varje, lite party, lite lök&mys, lite drama, lite eller mycket HELT CPIGT:D kan ju bero på att jag och olivia är så jäävla grymma <3<3<3<3<3 hahaa, taaack alla inblandade!! och förresten är kändiiis nu pizzabagaren kände igen mig från tidnigen i onsdags yeeeeah ;D haha skoja..... men nu kommer räggie hem hör jag :D:D:D:D inte träffat den lilla hårbollen på en vecka, ska mysa sönder han!!

btw bilder kommer kanske upp här senare:)
annars finns dom på "hooofling" på bilddagboken.

NEVER TRUST A HOE, DONT TRUST MEEE!

Kommentarer
Postat av: syrran

du glömde ju å tacka mig för middagen ;)

2009-09-14 @ 21:22:23
Postat av: ulliis

nej jag tackade faktiskt!!! men braa ska du bli en aktiv läsare av min blogg nu eller?:D måste ju hålla koll på lillbebissyrran;)

2009-09-17 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback