födelsedagar och grease!

2010-04-23 @ 18:19:17
okej ni får ursäkta men jag har haft rätt fullt upp på sistone :P kan ju börja med att jag fyllde tant, vilket jag firade väldigt bra med både familj och vänner :) har invigit både star och trapper nu också! och umgåtts med lökarna har jag också! myyys som alltid. haha filmkvällarna spårar ju bara mer och mer nu för tiden :P sen efter lovet har jag haft helt fullt upp med musikalen, som förövrigt är avklarad nu! avslutades igår med ett grease-party hos elin - karlbergsparken - fredrika :) riktigt kul har jag haft! tur att man har sån härlig klass <3 förresten tips jag ska komma ihåg: rök aldrig vattenpipa fylld med cider. hoppa aldrig från ett hustak med stukad fot. låt för guds skull aldrig oliver bita dig! haha :* justja har firat amanda också, och rasmus! lekte ordentligt gjorde vi. orkar inte skriva nå mer på denhär skitbloggen nu. eller jo tro det eller ej men jag ska till kyrkan imon :O hoppas jag inte blir bränd på bål eller nåt bara.. hehe. och jag är mannen i huset för andra helgen i rad:O snacka om att jag gick från bebis till tant i päronens ögon dirr när jag fyllde 18... HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback