catchup

2010-01-20 @ 14:58:59
blää nu var det så längesen jag "bloggade"... så vet inte vad jag ska skriva. kan börja med en kortresumé. sen sist är de viktigaste sakerna jag gjort; bästisdag med johanna! riktigt romantiskt var det på restaurangen å i bubbelbadet mmm<3 haha, men det bästa var nästan min tabbe när vi nätdejtade med nån nisse. han; im here 4 friends.. jag; okay, im here one friend! hahaha så jävla efter! jag är inte den bästa på engelsk slang kan man väl säga x) behöver jag ens nämna att han disconnectade mig ganska snabbt? ^^ sen började skolan och jag fick mvg på nåt äckligt samhällsbajs muntligt prov som jag inte hade en aning om vad jag snackade om :O NICE! och så fick jag reda på att bokrecenssionen som jag ägnat 2 hela lovdagar åt att vara duktig och skriva INTE VAR EN INLÄMNINGSUPPGIFT utan måste göras på lektionstid ........ bajs? sen åkte jag till fjällen med killen, syrrorna, deras killar och ena killens syrra och hennes kille :D mohaha, det var riktigt treeevligt! kom hem med en sträckt hals dock efter lite "coola stunts" i snowboardparken xD samt lite stolthet över att ännu en gång ha knäckt dom kaxiga jävlarna i familjespel :) jag har också lyckats förstöra mammas mobil, som hon hotade mig till livet när hon lånade ut till mig för ett par veckor sen.. förvånad? någon?? tänkte laga den i smyg men gick inte så bra, aja 1000 spänn hit å dit är väl inget? ELLER? KANSKE OM MAN HAR SPART TILL ETT PS3 TILL FF RELEASEN, SOM FLÖG ÅT HELVETE NU!:@ och vi kan ju inte glömma att oliviiibebis has left the avesta.... ´men är faktiskt så jäkla glad för hennes skull att det verkar gå så bra nu så förlåter henne för de:') HEHE. men hon ska inte tro att hon kommer få hålla sig härifrån så länge! denhär invänjningstiden i äckelkarlstad är ett undantag, men sen jävlar ska hon sitta lydigt och fint där på mattan bredvid min säng varje helg!! im out :)

Kommentarer
Postat av: olli

hahahhaha din idiooooot sök HJÄLP love

2010-01-20 @ 23:25:22
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback