kääs

2010-01-20 @ 15:13:17
aja idag har jag haft lite oflyt.. som att det inte vore nog att jag är sjuk så jag inte kan känna nån smak, så hade jag spart min semla från igår till frukost och nu kommer den hinna ruttna innan jag kan njuta av den :( sen hade jag bara en lektion så skulle jag hem och ÄNTLIGEN hinna göra lite nytta tänkte jag. skulle dela ut lappar från jobbet i hela stan.. så börjar jag med att missa bussen! eller rättare sagt, när jag kommer till busstationen i sista sekunden så springer jag på FEL BUSS och precis när jag inser det och kliver av ser jag min rätta buss försvinna runt hörnet :( men det gjorde inget tänkte jag, för har ju ändå mappen med alla 400 lapparna med mig så kan ju börja med dom i stan. men vänta lite nu, VAR ÄR MIN PÅSE?! så poff var dom lapparna spårlöst försvunna..... fu. bara å vänta nån timme på nästa buss sen åka hem, skriva ut nya lappar och bege sig ut i skogsbo.. börjar med tempo, men VADÅ PLASTANSLAGSTAVLA?! vadå måste tejpa upp lappen?! jag har ingen jävla tejp! så använde jag ett gammalt tuggummi som satt fast på automaten där sen gick jag hem.... och nu vägrar jag åka till skolan bara för att gå på en halvtimme matte innan träningen. och jag vägrar träna när jag inte ens kan resa mig upp utan att drunkna i mitt eget snor! får sitta och gnälla helt enkelt :> tur att ni nolifers som mot förmodan läser denhär skiten finns till så man har nån att gnälla för :D tycker synd om tobbe, haft värsta pmshumöret sen vi kom hem, och kan inte fatta vad det beror på :O funderar på att låsa in mig nånstans och skona världen. om jag inte visste bättre skulle jag tro att dendär "masken" som jag är övertygad om att den bor innanför min hud, egentligen är en p-stav som någon injicerat in i smyg. DET skulle förklara varför jag är så cp.... btw så har jag skitmkt ångest, min studieplan går inte som jag vill denna termin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback