laggggg

2010-01-25 @ 23:43:19
varför laggar min blogg för? de går inte att göra mellanrum mellan raderna haha så ni får stå ut med att läsa allt jag skriver i en stor klump:D frida tjatar desperat om att få fixa om min blogg, är ni så trötta på den?:( orkar aldrig ta kort eller nåt så ett tag till får ni stå ut xD haha. Btw så hjälpte jag mammsen å göra en hemsida till moppekullorna idag, haha! länkar när den är klar :) och så fick jag beröm av agrell :O w00t liksom? hon sa att jag var en väldigt begåvad flicka som aldrig kommer ha nåt problem så länge jag bara vill klara av nåt. undrar vad hon hade för sjukdom egentligen?:P Det enda man hör av henne annars är typ frågor om hur man helst vill bli mördad av henne - halshuggning eller hängning? haha xD men känns som jag fått lite flyt i skolan nu iaf :D nörd som jag är haha....... men fan vad jobbigt de ska va och blogga då! uppdaterade min bdb lite från sälen oså idag, fan va drygt! haha. men vad har jag mer å berätta då humh i fredags spöade jag ao tim å johännisen i eksboks! YEAH. och i lördags kom olivi hem <3<3<3<3<3 så röjjde jag me henne lina å massa, galet haha speciellt när jag spöade kickhoe i öldrickartävling å så började vi alla gymma mitt i allt festande xD . och humh min älskling har börjat jobba skift så måste nog lära mig att sova ensam allt oftare:( buhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback