orka sånthär skit?

2010-01-05 @ 00:34:35
hahah var tvungen att sno denna av Olivia, tyckte den var lite underhållande faktiskt! Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? hmmm sprängde en micro? kommer inte på nåt bättre just nu :P Höll du några av dina nyårslöften? kommer inte ihåg om jag hade nåra:P Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? de tror ja inte? Dog någon som stod dig nära? nej Vilka länder besökte du? norge, finland, kroatien Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? haha lol komma ihåg datum? Vad var din största framgång 2009? klarade av tjejklassikern :) Största misstaget? försov mig typ varje morgon >< Har du varit sjuk eller skadat dig? hmm nej typ inte. eller jo var nära att bryta foten när halkade i klackskor x) Bästa köpet? tobbes trasiga tv utan högtalare och dosa! ;o Vad spenderade du mest pengar på? skitsaker Gjorde någonting dig riktigt glad? hmm blir glad av det mesta tex att spela, kompisar killen familjen, bra filmer, när man får bra betyg på saker, när man får framgång i träningen osvvvvvvvvvvvv. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? haha dont trust me är den enda ja kommer på just nu :P Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare :) Vad önskar du att du gjort mer? tränat Vad önskar du att du gjort mindre? försovit mig, supit Hur tillbringade du julen? hemma med familjen Blev du kär i år? har varit kär längre än så Favoritprogram på TV? scrubs, family guy, vampire diaries ooosv Bästa boken du läste i år? nån sanningens svärd eller nån twilight, eller tobbes moore-tidningar x) Största musikaliska upptäckten? min tenorstämma! Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer inte ihåg så långt bak i tiden ;o Något du önskade dig men inte fick? nej inte vad jag vet :) Vad gjorde du på din födelsedag 2009? minns inte :O Hur skulle du beskriva din stil 2009? lökmeister!! Vad fick dig att må bra? allt typ :) Vilken kändis var du mest sugen på? johnny depp ffs! Vem saknade du? de av mina vänner som flyttat, syster De bästa nya människorna du träffade? va säkert en del:) Den fest du aldrig kommer glömma? haha halloween och nyår va ganska najs! finns säkert många fler Den mest pinsamma händelse? hahaha jag gör aldrig bort mig (a) Godaste mat/dryckupplevelse? inte var de då julbord iaf Största snackisen enligt dig? vad betyder det?:P Bästa tjejmiddagen? har inte vart på någon tror jag?:P Den mest spårade kvällen? haha nja spelkvällen här med oliv ao och tim var rätt cp! och sen har vi ju alltid minttukvällen då jag förlorade några timmar....plus min väska, och mobil xD Den person som har betydd något extra för dig detta år? meen hatar såna här frågor man måste ju skriva alla man känner då annars tar ju alltid någon illa upp, eller? är det här en kuggfråga för att göra mitt liv till ett living hell? FÖRSÖKER NI LURA MIG???????? nä skoja bara. orka Det mest klantigaste du har gjort? hahaha. kanske när jag glömde gå av bussen, bland annat ^^ Vad tror du kommer hända år 2010? mycket hoppas jag!!!!!!

Kommentarer
Postat av: olivia

hahahhahaah SÖK VÅRD DITT JÄVLA OFFER

2010-01-06 @ 15:25:29
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback