uuääääw

2010-01-10 @ 04:05:15
fifaaan kommer aldrig kunna sova :( har haft ett litet rött utslag på insidan av mitt lår i nån vecka nu och i takt med att det har växt till en böld har jag lyckats intala mig själv mer och mer att det är någon vidrig insekt som lagt sina larver innanför min hud!!! så nu har jag, tragisk och dum som jag är, suttit och googlat på just såna insekter och skrämt upp mig själv. men liksom kolla bara på botfly tex, hur vidrigt är det inte? finns det något jag är rädd för så är det fan sånt här! iofs finns sånt typ bara i tropiska länder men vafan, skulle det finnas ett undantagsfall i sverige så skulle väl jag vara rätt person för att råka ut för det?! men iofs så är det ju så att jag fortfarande är helt övertygad om att svininfulensan bara var en myt så att världsledarna skulle få en chans att rensa ur befolkningen lite med ett vaccin i stil med I am Legend. så jag kommer bli en zombie snart... OKEJ jag erkänner att det kanske kan vara så att jag är lite vidskeplig och allmänt dum i huvet ^^ men tänk om jag har rätt .. då ni!

Kommentarer
Postat av: olivia

och du kallar MIG vidskeplig???? HERREGUD MÄNNISKA!!!!;)

2010-01-12 @ 22:48:33
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: ulliiiis

misstänker att det är du som har smittat mig kvinna :O haha xD <3

2010-01-13 @ 21:17:21
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback