peace and love

2010-07-04 @ 21:21:30
jaoo nu är man hemma igen då efter några händelserika dagar i borlänge :) har haft riktigt kul! kollat/lyssnat på på bland annat the hives, alice in chains, the kooks, hardcore superstar, the ark, eurupe, jay z, mando diao, martin jondo, sonata artica, de lyckliga kompisarna, john fogerty, melissa horn m,m. riktigt nice, älskar livemusik! och så har jag lärt mig en hel del inom bartenderyrket, svettats & grillats levande, varit full & galen, cyklat vilse mer än EN gång, myst i husbilen oosv. och så har jag stött på mycket intressanta människor. hehe. campingen till exempel gick inte att gå igenom utan att få minst 20 skamliga eller minst sagt helskumma förslag xD bytte en flaska jack mot att bli kallad hulda?! haha. aja och så har jag blivit en kudde fattigare och fått tältet avspärrat av "brottsutredning" haha. riktigt sköna dagar med andra ord! och alla människor ja mötte var glada och trevliga,  tummen upp för peace and love! dra ihop ett gäng å festa järnet nästa år elleeeeeeeeeer?

nu ska ja packa upp klart och sen ska jag och vincent valentine tagga inför jobbet imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback