summerplans

2010-06-26 @ 20:20:11
wiho. haft en trevlig midsommar! middag med min och tobbes familj, sen traditionsenligt hem till sillen å snacka skit å roa oss, sen party hos johannis, sen en galen biltur till ett stängt donken, sen decka på sängen hungriga som as, sen bli upplurade extra tidigt av en lite småbitter mor, sen middag hos syster ooosv. niiice! nu ska jag och johannis ut och glida snart!

har fått mitt stenåldersnintendo att funka nu! YEEEY lite kuuuuuuuuul!!!!! och så har jag faktiskt varit duktigt (fått nåt knäppjuck) och planerat lite inför sommaren :D kul som fan ska ja haa wihoo


*grillparty
*avskedskväll
*sillkväll
*bio
*p&l
*jobba
*halmstad
*oringen
*tältning
*leksand
*bli moster!
*massa spontant bus


det är ungefär vad jag kommer hinna med innan skolan börjar igen ^^




btw jag har världens bästa människor i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback