Back in town

2010-03-06 @ 14:35:15
jaa för er som inte har märkt det så är jag hemma igen nu :) Lätt bästa semestern jag varit på! Fått se så jäkla mycket och varit på så många olika platser att jag inte behöver ut och resa på ett bra tag nu! Orkar inte skriva alla platser men bilder kommer upp på bdb inom kort! Och alla utflykter kombinerades perfekt med stekhet sol och en grym båt som förmodligen är större än hela högbo. Där blev det massa 5rätters gala middagar, bowling, stek & bad, kolla på shower, gymma, dans & lek, chill i barer, disco osvvvvvv. har haft helt fullt upp med andra ord! Några roliga stalkers och kompisar har man fått också^^ haha. men är helnöjd, denhär kryssningen är förmodligen med bästa jag gjort, MSC cruises är starkt rekommenderat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback