humh

2010-03-06 @ 14:40:45
jaa och som ni kanske förstått sjönk inte båten heller.. Men eftersom jag var helt övertygad om att den skulle göra det, eftersom den i stort sett var den moderna titanic, så släppte jag ju bara allt här hemma som det var. Så har en hel del som måste fixas nu när jag mot förmodan överlevde... Har iofs cenerat hela min källare(har dragit på mig en otrevlig form av bacillskräck. kan ha något att göra med den vidriga magsjukan jag fick på båten...) och packat upp och pluggat och varit till syrran och beställt tid till frissan(mitt hår dog på resan) osv redan :) Och så har jag fått ultraljudsbilderna på bebisen och gjort en tavla av :D har varit uppe sen 8 och grejjat, shit vad duktig jag blivit! har kanske tillockmed vänt dygnet rätt nu under resan. Ska försöka fortsätta att vara såhär duktig nu då!:)Aja ska fixa klart med bilderna sen ska jag åka till min bästis johanna och leka lite :) hörs

Kommentarer
Postat av: oliviaa

saknat diiiig pluttiiiI!!!!!!!

2010-03-08 @ 19:59:35
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: ulliiiis

saknar diiiiiiiiiiiiiiig älskling!!!!!!!!!!!!!!<3

2010-03-09 @ 19:54:01
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback