kafferus

2010-03-17 @ 16:39:05
haha shit kan knappt skriva är helt mongo av överskottsenergi efter en å en halv liter kaffe. var en ansträngande skoldag idag ^^ sen besökte jag pingstkyrkan också:O coolt! jag och tobbis har blivit riktiga mattenördar haha! har inte så stort val i den jävla mongo c-kursen... meeen iaf lite pepp jag är inför helgen eller!! på fredag blir de först förkrök med massa älsklingar och sen jenfas 18årsfest :D och lördag ska jag och bästisjohanna röjja hennes kusses ferre, kommer bli grymt kul!:D taaaaaaagggg!!!!!!!!!!!!!!! och så taggar jag för sommaren också kommer bli så jävla kul!! haha och för ikväll också när tobbis kommer å myser och så ska vi kolla på shippuden 2 :D hha vafan vet inte om de bara är kaffet, min lyckodrog, som gör det men känner mig så jäkla glad:D kammade in 2 mvg idag också. och så har jag ääntligen skrivit in mig på körskolan så det är på g också. fan det går bra nu alltså!:) och så ska jag följa med syster om nån vecka och lyssna på bebben :') shit är så jäkla glad över allt mitt liv just nu! kan ju bero på att man har världens bästa familj, vänner, boyfriend oooosv =) tnx alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback