snagga?

2010-03-13 @ 14:56:21
bläää. har försökt allt med mitt äckelhår nu. som de flesta kanske vet så blev det närmare typ, svart? när jag färgade det brunt för typ ett halvår sen. först försökte jag med tålamod, väntade tills vi skulle åka utomlands och skulle se om de blev lite solblekt kanske. när inte de funkade bestämde jag mig för att ta itu med det nu i helgen. försökte först avfärga - ingen effekt, förutom på utväxten som blev blond^^, sen försökte jag färga ljust - fortfarande bara effekt på utväxten, som vid detta laget blev vit. så imorse fick jag damp och försökte med blondering. så ja just nu ser det lite köttfärsigt ut, men det börjar se ljusare ut nu iaf :D haha, jag ser ljuset, roligt. hahahah. humor. men nu ska jag lägga i bruna toningen bara så får vi hoppas på det bästa :) får förmodligen hålla mig inne resten av helgen också ^^ kanske resten av veckan, beroende på om håret sitter kvar eller inte^^. men inte mig emot. skiit skönt att sitta hemma å löka ju! har tobbes xbox hela helgen :D yaay. men inte för jag hade så stor nytta av det igår då, somnade kl 22. tidigaste kvällen på 5 år? Förresten så har jag hört ryktas om att matilda också gör ett tappert försök med sitt hår i helgen, så då kan vi ju få moraliskt stöd av varandra iaf^^ hihi. men nu ska jag nog lägga mig och spy eller nåt, har tryckt i mig 20 liter halloncheescake och nudlar. ingen blandning att rekommendera! sen ska jag nöta shippuuden :D

Kommentarer
Postat av: oliviaa

hahhahahahhahahahhahahahhahahaha... förlåt men du e så roliiiiiiiig.... lycka till brudar <3<3333

2010-03-14 @ 15:15:58
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: Ulliis

hahaha tur att jag har ett troget fans alltså!:D tack älskling ! men är rädd att det är too little too late.... hahaha <3

2010-03-15 @ 23:10:48
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback