"lugn helg":)

2010-05-14 @ 17:25:27
haha ni skulle sett de gymnastiska övningarna jag höll på med nyss. kom på den briljanta idén att jag skulle tvätta håret utan att blöta ansiktet eller kroppen, så försökte hänga med ryggen före över kanten på badkaret samtidigt som jag skulle tvätta håret... inte speciellt lyckat ><. meen iaf idag fick jag äntligen träffa min älskade flickvän emelie igen!:D puss på det! vi är så dåliga på att höra av oss:P HEHE. nu ska jag snart skälla på mamma och pappa som köpte massa wienerbröd till sig själva och drog härifrån och vägrade låta mig smaka :( haha :P sen ska jag till johanna och partajja :D med henne tim ao och nåra, det blir nice! och imorgon blir det lek hos oliver sen lite mer party. förövrigt så var jag hos min kära granne rasmus och spelade ölpong igår.. haha jag som skulle ta det lugnt till kryssningen :D men trevligt var de iaf! och ska de bli!:) lite småjobbigt bara att jag hade riskettan tidigt i morse, och har extradans lektioner både lördag och söndag menmen^^ vila kan man göra i graven som ja brukar säga :D btw vi hade ännu en trevlig skolresa i onsdags :D så vill ni se massa fula bilder på mig äre bara å kolla på fejjan. i vanlig ordning^^ HEHE. vet att jag skriver helt osammanhängande och att det är FRUKTANSVÄRT irriterande att jag fortfarande inte vet hur man gör mellanrum mellan styckena meeeen de skiter ja i :D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback