tuff vecka

2010-05-30 @ 17:50:44
yooooo. är på väg att hitta vägen ut efter 4 dagar i dimman nu.. hehe. va på kryssning med lars tobbe och oliver onsdag-torsdag, röjj som fan säger jag bara! och så blev vi skapligt bortskämda av hans fostermamma också:O och inhandlade lite gjorde man också:) nice! sen vare bara å tagga om till karnevalen då :) fredagen öppnades upp med lite marknadsmys och fika med min man och sen blev de party med johanna och några fler bland annat tim som spottade juice i mitt öga som välkomnande.. haha :D och så upptäckte jag att trapper har en källare:O NICE! sen lördag blev med lite folk hos erika :) sen kidnappade min syrra mig till en möhippa:O haha! känns inte som min kroppsform är på topp nu efter att ha levt en vecka på chips och föda i alkoholform.. HEHE. men ingen tid att vila upp sig nu för nästa vecka blir ännu tuffare! på ett mer psykiskt sätt dock.. hoppas jag har nog med hjärnceller kvar för de 4 kommande proven... men imon får jag min lön från äckeljobbet så finns lite ljus i mörkret iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback