treening

2010-09-22 @ 17:41:07
skaplig träningsabstinens jag fått eller. finns tamejfan ingen skönare känsla än när man är helt darrig i hela kroppen efter ett par rediga träningspass. eller träningsverken dagen efter MM MM MMMM. perfekt sätt att avreagera sig på när man är stressad över 345457567 prov eller sur för något, vilket inte är helt omöjligt med mitt temperament (a). Med lite peppande musik till är det ännu mer nice. Som det ligger nu får jag mig ju iallafall 1-3 pass per dag förutom lördagar :D (tror ändå inte träningen skulle bita så bra då med tanke på mina skamliga fredagsvanor..:$ haha). men det blir en salig blandning mellan alla världens olika dansstilar, styrka, rockgympa, långdistans och orientering :) fint dä! med mina nya matvanor kanske man tillåmed kan få se lite resultat ;o

inte lätt när man är lika klumpig som mig bara. som nyss när jag och syrran var ute och sprang och jag lyckades ramla av cykelbanan (?). blöder sönder från ena knät och andra foten är svullen hahaha. och igår när jag stod på händer knäade jag mig själv i ögat.. lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback