Jullov - Uppdatering

2011-01-06 @ 18:16:54

Ursäkta mig att jag har ett liv och inte har tid att blogga så ofta ><. Nu är det iallafall sista veckan på Jullovet, och hittils har jag haft ett grymt ett! Fullt upp med att umgås med vänner & familj och träna. Julen tillbringades med familjen här hemma, enligt tradition, och juldagen blev det utgång för första året för oss stackars små 92or. Något som tydligen slutade med att jag, efter ett tappert försök med att visa min kvinnliga sida i klackskor, tog skona och sprang ut ifrån efterfesten, snubblade och faceplantade i gatan (resulterade i en blåtira dagen efter) och gick vilse på vägen till min pojkvän, som förövrigt bor ca 50 meter från där jag befann mig ^^. Allt detta på grund av att simon gick berserk med sin jäkla whiskey! haha. Några dagar senare bjöd min familj hem tobbes familj på middag, och jag och tobbe fick träna våra bartenderkunskaper! Vilket tillslut resulterade i att vi breakdance-battlade mot våra morsor - och blev ägda! Vad händer med världen? haha. Denna kväll + juldagen resulterade i att vi ville ha ett lugnt nyår, så vi firade den med 5kamp här hemma med familjen sen efterfest hos viktor. Mysigt!

Det får duga med uppdatering. Funderar på att börja en ny blogg där jag faktiskt engagerar mig lite, istället för att folk ska behöva se dethär drabblet. men har kommit fram till att det isåfall får vänta tills efter studenten, då jag kommer ha tid att leva lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback