27/7 2011

2011-07-27 @ 23:54:32
btw så lyckades jag äntligen få detdär jäkla körkortet häromdagen! här har ni min lilla folke som mamma lovade att jag skulle få ärva om jag lyckades med det :) han kanske är lite fyrkantig, men jag tycker om honom ändå!
kände mig riktigt vuxen idag när jag körde hem från mitt jobb, i min bil, och hittade ett brev från min högskola på köksbordet! att jag har redigt ont i höften nu efter min kvällsjoggingtur bidrar också till att jag känner mig lite äldre.. och som punkt på det tillbringades kvällen med kortspel med familjen :)
nu ska jag burra ner mig i min fluffiga säng och kolla på nyaste avsnitten av true blood och pretty little liars, och hoppas på att slippa somna ensam. så pass stor har jag inte blivit än. h i h i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback