-

2011-06-17 @ 13:48:22
sååå nu när jag haft lite catchup med mig själv tänkte jag göra en liten checklista så man får en någorlunda humm om framtiden också:


- sommarjobb i nynäshamn & på donken (lite nu & då)

- liseberg (5-7 aug)

- afrikaresa (26 aug - 10 sep)

- naturvetenskapligt basår + meritkurser (höst nångång)


sen efter det ska jag förhoppningsvis komma in på biomedicinprogrammet i uppsala och flytta dit till nästa höst :) sen får vi se var världen för mig! jo, förövrigt har jag planerat att överleva jordens undergång 2012 och sedan åka till USA någon gång 2013 :) sen ska jag besöka alla världsdelar och troligtvis klämma ut några fula ungar någon gång i livet också, men det blir väl när jag är 50+ för jag tänker leva i minst 120 år till! men mer än såhär vägrar jag planera inför framtiden. detta är extremt för att vara mig, som kommer vägra bestämma mig för vad jag ska göra på midsommar förrän den dagen passerat liksom.. aja nu har vi en humm om mitt fortsatta liv iallafall :D hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback