hard work work

2011-06-30 @ 19:42:17
hEEeEEEeej. skriver lite bajs bara för att jag för första gången i mitt liv inte har NÅGOT att göra. eller rättare sagt KAN göra. är strandad i en lägenhet i en främmande stad utan mat, kan inte resa mig ur soffan för fötterna är som ballonger. med taggar på. och det enda jag kan göra är att vänta på att min separerade sambo ska komma och mata mig.

vad bär då skulden till denna tragiska situation som ulrika hofling befinner sig i. jo, tro det eller ej, men jag är numera en hårt arbetande kvinna. inte nog med att jag arbetade på donken första halvan av veckan - nu har jag även trackaserat den fyrstjärniga körunda-restaurangen här i nynäshamn med min närvaro. ett misstag dom efter ex antal mördade glas, tallrikar, stolar, dukar, tokiga kunder och golv täckta i öl och blod inte kommer göra om inom den närmsta tiden. h3h3.

ska kanske äta sushi för första gången i mitt liv ikväll. kewl. och eftersom jag och tobbe blivit värsta serieslukarna blir nog sista avsnitten av vampire diaries kvällens offer. wii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback