you dont need to worry im just fine, I've just lost my mind

2011-06-17 @ 13:36:39
Eftersom jag är en så pass virrig människa som jag är, och har upptäckt det faktum att jag inte minns saker längre bak i tiden än en dag tänkte jag för min egen (och den äldre versionen av migs) skull försöka mig på att blogga lite mer.... h3h3. har ju fått en ny daatis nu också så de är lite roligare än att sitta vid antingen den som tar 10 timmar att starta eller den som inte har internet :D

soso.. kom precis hem från en jävligt lång nattfärd från götet där min rygg fick ta stryk av 6 timmar lodrät sömn och 3 timmar på en parkbänk (y) men lätt värt var det att få stå längst fram och gorma på sum 41! satan vad grymma dom var, som väntat. dethär kan jag leva på länge :D så pass länge att jag faktiskt bestämt mig för att bojkotta p&l i år. känns som jag har lite många bollar i luften ändå, med arbete i fjärran städer, utlandsresor och körkort. förresten nu när ni säger de så kanske jag borde plugga lite teori! vill ha dedär jäkla körkortet nuuu. har aldrig fått ett ig i hela mitt liv men det skulle väl vara typiskt om det kom just nu >.<
håller på å slaktar min f.d bebisdata nu också. lite sorgligt att radera allt gammalt, lite sådär symboliskt :U på tal om det så tog jag ju studenten förra veckan! intressant upplevelse med bal, övernattning på skolgården, studentlekar och grejjer, men det var en grymt kul vecka! precis som napaveckan innan var. är fortfarande inte helt återställd efter den senaste tidens strapatser, haha. kom upp i 15 dagars festande i rad, det satt fint på min träning det! men sånt får man väl räkna med denna period i livet >.> nu är det nystart som gäller! på exakt alla delar av livet verkar det som (y) blandade känslor men men thats life! ingen idé å va bitter över saker som inte går att ändra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback