2011-10-25

2011-10-25 @ 21:27:22
jag: mamma jag vill ha en vandrande pinne eller ett vandrande löv som husdjur!
mamma: men ulrika, du har ju redan ett vandrande naturreservat här hemma
reggie: (kommer tassandes, lägger sig på rygg och blottar en halv skog i pälsen)
jag: sant...


haft händerna fulla senaste dagarna så ligger lite efter med plugget (för första gången i världshistorien!), såhär lagomt till 9timmaromdagenpådonkenochnattpasspånöjeskrogen börjar. så tänkte multitaska lite nu på kvällskvisten och äta middag, umgås med familjen, plugga och stretcha ut mina trasiga muskler samtidigt. bådade gott när jag fick börja med att fråga mamma HUR i helvete man äter en kålpudding..h3h3
på lördag har jag och pappa utmanat anno&magnus å fia&adde på dalaportens multisportdag. kan bli en hård fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback