2012-02-28

2012-02-28 @ 22:56:05
har egentligen inget att säga till er. men ville ändå säga nåt. det är lite av en ond cirkel - när jag har massa saker jag skulle kunna säga, då vill jag inte det. varken hinner, orkar eller vill. och de tillfällen som jag faktiskt vill säga något, är de tillfällen då min dag har varit så pass innehållslös att jag nu ska försöka mig på att rosta en banan med chokladbitar i brödrosten för att öka spänningen lite. känna att jag lever liksom. ungefär lika rastlös som när bilden nedan togs och bestämde mig för att låta mitt hår och mina läppar skära sig mot varandra. LIVING ON THE EDGE OCH BRYTER ALLA REGLER FUCK YE





Damn my situation and the games I have to play
With all the things caught in my mind
Me and you what's going on?
All we seem to know is how to show
The feelings that are wrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback