2012-06-05

2012-06-05 @ 11:55:16
woop woop. haft en riktigt trevlig karneval trots det bajsiga vädret. öppnade upp med en källarfest i fädernehemmet, med en jäkla massa random trevliga människor. ytterst trevligt! men desto mindre trevligt att banka ihop soffan dagen efter x)
lördagen tillbringade sedan triosystrarna hofling och deras bihang tillsammans. kan sammanfattas med en ofrivillig virvelvind, lera på oförklarliga kroppsdelar, larven och svenne rubins! trevligt när man börjar bli jämngamla och sånt. nu planeras Familjemästerskap i hutt för fullt! även det oerhört trevligt :D

nu när jag väl har återhämtat mig och tackat vår herre för att vi inte hade detta pissväder vid denna tidpunkt förra året ska jag dra på mig min moraliska stöd-fasad och pallra mig ner och kika på en av mina fruar som ska gå på röda mattan ikväll :) taggar om och ber lite mer till de övre makterna för en fin helg. även vi föredettingar får roa oss på skolavslutningen.
tänkte träna lite först men mina ben vill inte riktigt lyda mig efter gårdagens spinning :U





Be who you are and say what you feel,
cause those who mind doesn't matter, and those who matters doesn't mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback