2012-06-18

2012-06-18 @ 17:47:42
Hemkommen från finlandia! Har haft en awesome helg iallafall :)
här kommer en bild från tältkvarteret där vi bodde, där man kan blotta tävlingscentrumet i bakgrunden. 





och låter sedan denna bild sammanfatta båtresan hem!





ytterligare detaljer orkar jag inte gå in på :D
denna vecka ska jag iallafall jobba i princip varje dag, med undantag morgondagen då jag möjligtvis ska ta mig till sandvikens äventyrsbad med storasyster + familj. och midsommarafton förstås, som jag ska försöka pussla ihop efter bästa förmåga! något jag kan garantera är iallafall att jag tänker plocka mig sju sorters blommor och lägga under min jävla kudde.





well somebody told me 
that you had a boyfriend 
who looked like a girlfriend 
that I had in february of last year

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback