2012-05-06

2012-05-06 @ 12:22:37
kanske borde skriva något här igen. eftersom ni är så många som tjatar och är jätteintresserade av vad som händer i mitt liv. hehe. ironi. och bara så ni vet så oroade jag mig inte heller. det råkar bara vara så att jag sitter och väntar på att mitt nästa gossipgirlavsnitt ska ladda klart. medan jag gör det sitter jag och pillar på det tandformade såret jag har på min knoge och funderar över vem jag kan tänkas ha gett en snyting igår. hmm. (haha, snyting. kan inte säga ordet utan att tänka på det tråkigaste skämtet i världen). 

vad har jag gjort senaste veckorna då? jo, jag har vart och laborerat det sista från kemi b-kursen, och är alltså, efter mitt kommande slutprov, licencerat lika intelligent och utbildad som folk som gått nv. plus några onödiga danskurser. estetare och pluggis. vig och smart. mycket att hänga i julgranen här med andra ord! nu inväntar jag spänt ett svar från uppsala universitet om de har beslutat att ödelägga min framtid eller om jag har ett skapligt liv att vänta mig. ni märker väl om det kommer upp ett WIIIIIIIIIIE eller en jävla massa gnäll alternativt bloodstains och självmordsbrev här i mitten av juni (och eventuellt en jäkla massa år framöver i det sistnämnda fallet)


har jag gjort något mer? hmm. vet inte. tog en lång fejkwalkofshame hem från krylbo imorse. (fick dock lift halvvägs). första efterfesten jag varit på på år och dar känns det som. är väl lika bra att man dammar av den gamla trasa som förr kallades för den "roliga" ullis. träffade mycket gamla vänner som jag inte heller sett på år och dar gjorde jag också igår. vilken gammal kärring jag låter som nu men så illa är det! var iallafall på gurra g-krafts 20årskalas i nöjeshuset. fin lokal, aldrig sett förr. nu skriver jag typ bara minnesanteckningar till mig själv tror jag men det känns som det är lika bra. min minskade minneskapacitet börjar oroa mig. och när jag är gammal och börjar inta grönsaksform kan jag ju då återleva min ungdom genom denna sköna litteratur. framförhållning vet ni. min grej det. för man kommer ju förmodligen använda blogg.se om 70 år. eller inte.
var även på kryssning med christoffer&co över valborg. tequila, bugg & lester sammanfattar det! fina grejer.
börjat spela hon har jag också gjort. suger lika mycket som vanligt dock. men är inte bitter för det. funderar om jag ska köpa dibbe när det kommer eller ej. vill liksom sådär jättemycket. men vet inte om jag har tiden för det. hmm. kul att skriva punkt efter allt man skriver och att skriva hmm när man tänker har jag märkt. rolig tjej. vill ha frukost men orkar inte gå och hämta någon men oooooj nu låg gossip girl på 98% så du har uppfyllt ditt syfte bloggis hööörshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback