färg igen

2009-10-13 @ 23:54:19
kul att jag fått seta och plockat havregryn på min matta i en halvtimme nu.. 
ja, jag balanserade min kvällsmatstallrik på en hög med böcker och kläder på vägen ner för trappen - fail
och det jävliga är det att jag inte ens tycker om havregryn!!! fan!

men idag har jag iaf impulsfärgat håret:) blev riktigt nöjd faktiskt! nu är allt äckelblont borta :) men om ja passar i de får nån annan avgöra haha:P och så har jag blivit utsatt för en ekande prutt av en lärare, som sedan flydde väldigt snabbt. det var lite småkinky.
och kul förresten att jag i morse, för andra dagen denna veckan, var millimetrar ifrån att stanna hemma och sova istället för att gå på spanskan, men pallrade mig dit för de jävla kommande provets skull, och sen när jag kommer dit upptäcka att lektionen är inställd - IGEN. good luck till mig va! vemfan kalla estet slapplinje? har fan 3 prov å en redovisning inom loppet av 5 dagar. kul? nej. liv? nej. tänker jag tolerera dehär? gissa själva ><

imon ska jag iaf pallra mig upp med glädje för jag å oliv ska käka glass till frukost, medans vi ser slutet på peter pan på eos :D okej då, lite slappt kanske vi har de ibland.. haha

Kommentarer
Postat av: oliv

gott vareeeee:D

2009-10-14 @ 19:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback