så mycket för en lugn hemmakväll va!

2009-10-03 @ 14:57:07
mja började ju med att jag lyckades spränga en popcornsmörpåse i min micro - brutalt! rökfyllde hela min källare och tillockmed dom på övervåningen höll på att gasas ihjäl! och som om inte de rinnande ögonen och svedan i halsen vore nog, så luktade det skit också! när jesper och felix kom så var vi alltså i full färd att försöka fläkta ut röken genom dörren och fönstren, så de blev också SKITKALLT här inne. vid detta lag hade vi inte ens öppnat micron än, och det skulle vi nog aldrig gjort.. haha:D popcornens kvarlevor slängde vi iaf ut i trappen och min micro fick bli ett senare problem. sen försökte jag gasa bort röken med luftrengörare men de va ingen fin kombination med lik-popcorn lukten ><
våra desperata försök misslyckades, men vi vande oss iaf med röken efter ett tag så satte oss i soffan för att börja chilla:) tror ni inte jag får mitt LIVS FÖRSTA GETINGSTICK då?:O hur stor är chansen? de har liksom sprungit runt folk på min matta hela dagen, och när jag sitter i soffan helt fridfullt så bestämmer sig den jäveln för att bita av MIN tå:O ska inte dom typ, ha gått i ide nu förresten? aja sen nötte vi massa halo :D (som den gamla goda tiden amanda;) askul! och när jag väl vågar stöda på min sårade fot igen och gå till toaletten, har den blivit invaderad av en muterad jäkla XXL tvestjärt! tur att dagens hjälte jesper tog mod till sig och slängde ut den i trappen också! haha, har ett helt zoo där ute nu:D vågar mig inte ut tror jag!
men sen blev de iaf filmmys och en fortsatt lugn kväll :) tills amanda å jesper drog vid 2- tiden. då ville felix ha en powernap så han beslagtog min säng! själv var jag så sugen på min begagnade varma macka att jag började försöka skura ur micron, som det bokstavligt rann brun popcornvätska i. mmmmys. duktig som jag är så lyckas jag spruta in rengöringsmedel i microns "motor" och får en stöt, sen vågar jag inte röra micron igen :( så sitter och lökar discovery med min kalla macka tills jag somnar. sen väcker jag felix vid 8 så kollar vi klart på en film:) å sen äger jag han i lite mer xbox som vanligt! och så gav jag honom "frukost på soffan" :O så nu står han i skuld till mig:D

Kommentarer
Postat av: matilda

assså vafan hur länge hade du popcorna innne egentligen? hahaa<3<3

2009-10-06 @ 18:37:02
URL: http://matiildaolsson.blogg.se/
Postat av: ulliiiis

lite för länge antar jag :( haha nää men typ 4 min bara ;O ofta de kan göra sådääääär stor skada haha :(<33<3

2009-10-06 @ 19:26:55
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback